poniedziałek, 17 grudnia 2012

Rodzinna girlanda - kurs

Masz ochotę na niebanalny szybki łańcuch choinkowy czy girlandę do zawieszenia w domu? 

Zerknijcie poniżej!

Potrzebne materiały i narzędzia:
- zdjęcia rodzinne;
- papiery dobrane kolorystycznie;
- dziurkacze koła różnej wielkości;
- wykrojniki gwiazda i koło ozdobne (pomogą szybko obramować zdjęcia);
- tasiemka, wstążka, ćwieki brokatowe, klej.



1. Dziurkaczami wycinamy sporą ilość kół - na jedno ogniwo używam 5. 

2. Kołka zginamy na pół, sklejamy ze sobą bokami, a na końcu wklejamy w środek sznurek i sklejamy ostatnie boki.
3. W dowolny sposób tworzymy ogniwko ze zdjęciem - ja użyłam dziurkacza 5cm i wycięłam z fotem tylko portrety, podkleiłam je ozdobnym białym elementem i całość umieściłam na wyciętej wykrojnikiem gwieździe. Tasiemkę formujemy w potrójną kokardę, ale zamiast związać ją umieszczamy środek pomiędzy wąsami ćwieka - taką ozdobę wpinamy obok zdjęcia.


4. Girlanda gotowa!

1 komentarz:

  1. Super!! Miałam zrobić i nie zrobiłam, ale może jeszcze zdążę ;P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za Twoją opinię