sobota, 23 marca 2013

marzenia się spełniają




W życiu zdarza się tak , że mała pasja często staje się początkiem drogi do spełnienia marzeń...(Bea-dzięki za te piękne słowa!) Tak zdarzyło się i w moim przypadku.
Na początku była Pasja, która zmieniła codzienność w niezwykłą przygodę po świecie pełnym barw. .Przez  lata zżyłyśmy się ze sobą - ja i moja Pasja- decoupage. Stałyśmy się nierozłączne. Pewnego dnia  postanowiłyśmy stworzyć miejsce, do którego mogłybyśmy zapraszać również Was. Najpierw powstał ten blog. Po drodze były różne zakręty jak to w życiu bywa. Ja i moja Pasja byłyśmy w tych różnych momentach zawsze razem i nigdy nie same. Wokół nas -mnóstwo Dobrych Aniołów zaprzyjaźnionych , które nie pozwalały obniżać lotów, ciągnęły nas ku górze aby marzenia nigdy nie umarły! Dziękuję Wam moje Dobre Anioły !! Marzenia się spełniły...Już niebawem będziecie mogli zajrzeć do nowego zakątka-sklepu dla prawdziwych miłośników i pasjonatów rozmaitych technik zdobniczych
www.nicnierobienie.com
Chcemy-ja i moja Pasja- stworzyć miejsce, w którym będzie można znaleźć tylko najlepsze produkty, wypróbowane przez nas osobiście, przetestowane i godne polecenia.
Trzymajcie kciuki i zaglądajcie do nas kiedy otworzymy nasze okienko :)!
Pozdrawiamy serdecznie!!
Ja i moja Pasja

2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za Ciebie i Twoją Pasję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu to cudownie,już się nie mogę doczekać. Cieplutko ozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za Twoją opinię